Συχνές Ερωτήσεις
- Αρχική
- -
- Συχνές Ερωτήσεις
Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω απορίες;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Δευτέρα με Σάββατο από τις 10.30 έως τις 14.00 στο τηλέφωνο 2310237826, με sms – viber –whatsApp στο 6981004488, ή με email στο info@milor.gr
Πως μπορώ να μάθω το νούμερο του δαχτύλου μου;
Μπορείτε να μάθετε το νούμερο του δαχτύλου σας εύκολα, χρησιμοποιώντας τον Οδηγό ‘Mil-Or Ring size Guide’. Παρακαλούμε να επισκεφθείτε την «Βιβλιοθήκη» μας όπου θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται. Αν χρειαστείτε την βοήθειά μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε
Είναι ασφαλές να κάνω online αγορές στο milor.gr;
Το Mil-Or υιοθετεί σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας υψηλής ποιότητας σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς. Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικού εμπορίου Pireaus e-Commerce της τράπεζας Pireaus Bank, η οποία ακολουθεί τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον τομέα των πληρωμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επίσης είναι πλήρως συμβατή με τα πρωτόκολλα ασφαλείας των διεθνών οργανισμών καρτών Verified by Visa και MasterCard SecureCode για ασφαλείς on-line πληρωμές με κάρτα. Έτσι οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε με το milor.gr μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλείς.
Τι μπορώ να κάνω αν το προϊόν που με ενδιαφέρει έχει εξαντληθεί;
Σε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων. Θα σας ενημερώσουμε για το προϊόν που επιθυμείτε ή θα σας δώσουμε εναλλακτικές προτάσεις σε περίπτωση που το συγκεκριμένο αντικείμενο έχει εξαντληθεί.
Ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στις διαδικτυακές αγορές;
Ναι, ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στις διαδικτυακές αγορές και είναι ενσωματωμένος στην τιμή των προϊόντων μας.
Πως μπορώ να δω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Ενημερώνεστε για κάθε αλλαγή στην παραγγελία σας μέσω email.
Μπορώ να ακυρώσω ένα είδος από την παραγγελία μου;
Εφόσον δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας, απλά διαγράψτε το προϊόν που δε θέλετε από το καλάθι αγορών. Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την παραγγελίας θα πρέπει να μας ενημερώσετε πριν αποσταλεί για να μπορέσουμε να ακυρώσουμε το είδος.
Εάν έχει ήδη αποσταλεί θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας και να το επιστρέψετε ακολουθώντας τις οδηγίες επιστροφής.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου αν έχει ήδη αποσταλεί;
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ή μέρος αυτής, αφού έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει πρώτα να την παραλάβετε και στην συνέχεια να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να σας καθοδηγήσουν ανάλογα.
Συμπεριλαμβάνεται η συσκευασία δώρου στην τιμή;
Κάθε δημιουργία που παραγγέλνετε από το Mil-Or συσκευάζεται προσεκτικά στην κατάλληλη κομψή συσκευασία δώρου που την αναδεικνύει και την προστατεύει.